torsdag den 23. april 2015

Mors dags gave

HUSK mors dag!
Den 10. maj er det mors dag, og hvad bedre end at give din mor et par smukke og personlige øreringe fra SIMPLE. 

SIMPLE er mit firma, hvor jeg designer og laver sølvsmykker. Det er mit helt nye arbejdsliv, som jeg har glædet mig til at komme igang med. Jeg vil, når alt er klar, vise jer min webshop og tilhørende facebookside, med en masse lækre smykker.

Øreringene er af sølv og har et klassisk udtryk med den dråbeformede bue samt en fin detalje med afslutningen bag øreflippen. Fås i sølv eller oxyderet sølv.
Vis din mor hvor meget du holder af hende - hun vil elske at bære en personlig gave fra dig. 
Se hvor glad min mor blev!
Du får øreringene i fin stofpose og æske - lige til at give videre.
Normal pris - 290 kr.
Mors dag pris - 250 kr.
Halskæden 470 kr.
Mail: Simpleannedorthe@gmail.com 


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails